Od barmanki do nauczycielki- o wyzwaniach, radościach i smutkach zwykłej emigrantki.
RSS
poniedziałek, 28 lutego 2005
BOJE SIE

nie bedzie jutra.. lubie to określenie. mogłoby nie byc jutra

boje się, znowu, jutro się wyjaśni, wszystko będzie jasne

z pracą, czy ona będzie czy też nie..

boje sie, nie chce..

może mógłby ktoś tam pójść? za mnie?

może papierochy sobie kupię

może..

23:16, idenapiwo
Link Komentarze (3) »
CZERWONY colour

uwielbiam sobie czerwień, kojarzy się z truskawkami (lato!)

i zmysłowy taki jest, ten ciemniejszy rzecz jasna, nie landrynkowe  za przeproszeniem gówno jakieś

i paznokcie na taki krwisty ciemny czerwień, jednolity a nie jakieś esy-floresy typu moda późnogimnazjalna.i cienie ostatnio czerwone zakupiłam- i WCALE NIE WYGLĄDA JAK ŚLIWA NA POWIECE  :)

kiedyś jedynie na czarno człek sie ubierał- dla idei ;)

a i nadal czarny bardzo lubię, ale .. no cóż... nie chcę już, żeby ubiór mnie postarzał. już nie.

latka lecą, pani Basiu

22:50, idenapiwo
Link Komentarze (4) »
Sentymenty

tak mi dziś wzięło i utknęło, i śpiewam se w myślach , od czasu do czasu wypsło mi się gdzieś spontanicznie to na ulicy, to w autobusie, oj tam :)

-Hallo, czy to ty ?
-Ano, to jsem já
-Powiedz, że nie zapomniałaś chłopaka z wakacji   /
HIH/
-Pamatuju, ...i ten prstýnek, cos mi dal na památku na ty dny... a noci
-A słowa, które szeptaliśmy pod gwiazdami ?
-To vis se pamataju

uuuuu...uuuuu....uuuu

PRSTYNEK :)

tylko że ostatnim wierszu to ni cholery nie wiem o co chodzi  ;)

a tańczyło się i przytulało i wolne na błyskotekach, sentyment do piosneczek to norma

Ja  dodatkowo kojarzę jeszcze zapachy dezodorantów, np FA kiwi z obozem w Kotlinie Kłodzkiej w 1997.. itp itd ;)

21:43, idenapiwo
Link Komentarze (2) »
najnowsze trendy Lubelskie

w ubiegłych latach najwiekszą popularnością w Lublinie cieszyły się Kościoły, apteki i banki.

Samych banków na Krakowskim Przedmieściu jest chyba ze dziesięć.

Teraz przyszła moda na gabinety dentystyczne- przykład?

moje osiedle. otworzyli sklep pt ŻABKA jeszcze dobrze go nie otworzyli juz został osaczony z obu stron  przez dwa gabinety stomatologiczne. Coś tam dent i Dent coś tam

a może to jakiś trend? może teraz wszystko dąży ku symetrii.

to ja poproszę jeszcze w sąsiedztwie jakiś przytulny pabik, kinko jakieś i szkółkę językową, a najlepiej to wszystko razy dwa.

przyjemnie i pożytecznie zarazem

aha

1. nie wiem czemu coraz częściej znikają wpisy, może ja coś źle robie? ni cholery nie wiem

2. - drugi dzień bez palenia ;)   /znowu??/

14:06, idenapiwo
Link Komentarze (7) »
ŚwętoPiosnkiPozytywnej

Słonće w konću, no ileż moszna czekać

już mnie zmęczyło to życie w biegu ten stres.. z drugiej strony 2-3 tygodnie wolnego wywołują u mnie śmiertelną niemal nudę . i weź tu dogadzaj..

kupiłabym sobie jakieś kinder bueno, bądź pączka w czekoladzie, ale nie mam $, a najlepiej wyjechałabym w tatry , buhahaaaa

więc

w celu przeżycia poniedziałku włączam sobie pioseneczkę o głębokim przekazie moralnym pt "ona jest pedałem"

a wczesniej sobie słuchałam AC pierun DC i Whole lotta Rosie, i nawet zapomniałam, że kawy nie skonsumowałam...

i w ogóle jest ostatni dzień lutego, więc ogłaszam dzisiejszy dzionek, świętem słuchania durnych bądź pozytywnych pioseneczek, czy absurdalnych lub nawet najbardziej prymitywnych, takich, przy których choćbyśmy nie chcieli, kąciczki usteczek pięknych, pucio pucio, nam się grzecznie podnoszą do góry!

smajl pliz!!

noooooo, i od razu lepiej

"halo, to jaaaaaaaa, pędzę do ciebieeee światłowodeeeem"

09:45, idenapiwo
Link Komentarze (2) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 31